lørdag 25. juni 2011

Sometimes the life just doesn`t smile...

2 kommentarer:

  1. Tøft :)
    Er vel ikke noe mer å si om det?
    Har gløtta litt gjennom bloggen. Måtte liksom finne ut hva slags sykkel du har skaffa deg.
    RT'n er en av de syklene jeg kunne tenkt meg, hadde det ikke vært for at GS-Aen kler meg så utrolig godt ;) Men tenker litt på no mindre hvis/når det blir ny sykkel, 650 eller 800 eller no. 265 kg er tross alt mye beistes med, og tåspissdans er ikke min sterke side.

    Du har aldri tenkt på sidevogn? I stedet for tilhenger? Tror jeg hadde gått for sidevogn, men vet ingenting om dine utfordringer utover det lille jeg har sett her på bloggen.

    :) Ragnhild

    PS legger link til bloggen din på bloggrollen min, OK?

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, nå om Guttvåtter og blindsoner

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen!
    Jeg har vurdert alle mulige løsninger, men fant ut at jeg ville ha følelsen av to hjul...tre hjul som på sidevognsykkel blir jo ikke det samme... Henger vil være en nødvendighet for å kunne frakte med rullestol, men på kortere turer blir rullestolen hjemme, da får krykkene luftet seg i stedet ;)
    Go ahead!, bare publiser lenke til bloggen min :)

    SvarSlett