mandag 20. september 2010

Day 1 in Germany: 20th. September 2010.

My first day vistiting Koeltgen. He was kind of stressed because of  "doble booking" from The Fahrschule Schopphoven, but within this week is gone he knew that I can manage it! He said that I was a person that pay attention and looked like I could do anything! :D Tomorrow I will have my first day on my own on a motorcycle again, after seven years! (I`ll have some techincal informastion for you in an other post, so just follow my adventure! Thank you!)

Min første dag sammen med Koeltgen - ombyggeren, og det som kan bli MIN motorsykkel! Litt kluss med at kjøreskolen har booket dobbelt, men Koeltgen selv mente at jeg var observant og at jeg vil greie dette helt utmerket med de dagene vi har tilgjengelig. Christian mente Koeltgen var en trivelig og artig mann som ga et godt inntrykk av seriøsitet og med sikkerheten i høysetet. Jeg fikk det samme inntrykket :)
Nedenfor har jeg lagt med noen bilder av første dagen, både tekniske forklaringer og flere bilder vil følge de nærmeste dagene.


The first meeting! "The One!" :D



It looks great on me, doesn`t it? ;)

With this bike I will take my first trip on my own after my accident! The day is tomorrow! So, just watch me! Oh, yes, I can!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar