onsdag 1. september 2010

Oppstart

Hei, og velkommen inn :)

Her skal jeg oppdatere alle interesserte lesere om mitt nye motorsykkeleventyr. Bakgrunnen for denne bloggen ligger i et ønske fra Likevel MC om en oppdatering i mitt prosjekt "Motorsykkel med støttehjul".

I mai 2003 brakk jeg ryggen i ei motorsykkelulykke. Siden da her jeg vært påsitter på en GW, men aldri kjørt på egen hånd. I mai fikk jeg være passasjer på en XX, noe som virkelig vekket suget etter å kjøre motorsykkel igjen! Jeg har derfor valgt å sette i gang et prosjekt med god hjelp fra Likevel MC, der jeg skal finne meg en tohjuling som jeg til tross for mine lammelser kan kjøre og håndtere på egen hånd.

Uke 38 går turen til Tyskland for å delta på et kjørekurs hos kjøreskolen Schopphoven. Jeg skal også benytte anledningen til å besøke ombyggeren Køltgen. Jeg reiser sammen med Christian, en tysk mc-fantast som bor her i Bodø og som har vært til stor hjelp for kontakten med Tyskland.

Så, om du ønsker å følge mitt eventyr er det bare å heng på!

4 kommentarer:

  1. Nå er jeg på ukjent mark - som blogger.
    Stå på du og følg drømmen din.
    Jeg er jo selv skadd i ulykke, om enn ikke så skadd som du ble - og følelsen når jeg var tilbake på to hjul var enorm!
    Gleder meg til å følge med her.
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjæmpearti at du vil del det hærran med oss alle. =0) Eg trur på at det blir et heilt utrulig spennanes eventyr, om du får det tæll (nåkka eg trur sterkt på) sjåest vi i allefall på veien neste sommer..I allefall mein eg du e med på å lag ei håpefull framtid før fleire anner som vil tellbake på to hjul igjen. Aller beste lykke tæll..eg følg med på bloggen.

    SvarSlett
  3. Takk for gode ord, damer :)
    Håper virkelig at denne vil bli lest og gir inspirasjon til andre i samme situasjon.

    SvarSlett