torsdag 2. september 2010

Stolt motorsykkelbærte 2003

Mai 2003 arrangerte NMCU Nordland kjøretekninsk kurs på ACR med instruktører fra Vålerbanen. Siste dagen får jeg låne den ene instruktørens racingstyla R6, den sinte tvillingbroren til "Trønderkatta" mi (YZF 600 Thundercat). Var en artig opplevelse, en sykkel som ville ha masse turtall! Uvant med den omvendte giringen.


Noen få timer etter dette bildet startet jeg på min tur sørover til Trøndelag, ei uke med ferie og Norgestreff på Hell... dessverre kom jeg ikke fram, 10 mil sør for Mosjøen gikk turen ut av veien, og jeg startet mitt nye liv som rullestolbruker.

The picture above was taken the same day as my accident. I was the only one who got to try the instructors motorscycle :) I was so poude! The motorcycle was a Yamaha R6, racing - the "bigbrother" of my motorscycle Yamaha YZF 600 Thundercat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar